Открий своето място с Fantastic Services Career Meetups
За да избереш правилното място за работа, трябва да бъдеш информиран, а това се простира далеч отвъд беглата представа с какво се занимава компанията, върху която си се спрял, или кои са обявените работни позиции. Познаването на фирмената култура, практики на работа, ценностите, които се споделят и уменията, които се поощряват, е задължително, според нас, условие за правилен избор на работно място и екип.
Какво представляват Career Meetups?
Fantastic Services Career Meetups е поредица от събития, чиято основна цел е не просто да те запознаем с дейността на Фантастик Сървисес, а да ти предложим информация от извора, личния ни опит и научени уроци за тези области от бизнеса и живота, в които сме експерти. Това може да бъде и срещата, която ще ти помогне да се ориентираш в избора на работа и професионално развитие.
На 9 ноември от 14 часа ще стартираме със събитие, на което ще бъдем домакин. Фокусът ще бъде представянето на актуалните позиции в компанията. Благодарение на различни дейности и разговори обаче ще предложим и полезни съвети за това как всеки един да се превърне в перфектния кандидат.
Като част от програмата сме включили и работилница за полиране на автобиографии. За целта е необходимо всеки участник да прикачи във формата за записване актуална автобиография. Тя ще бъде прегледана предварително от HR специалисти, които с помощта на своя богат опит, ще дадат практически насоки за изготвяне на представителна кандидатура.
В края на събитието сме предвидили и кратка обиколка из новия ни офис.
Повече информация и регистрация за събитието във Фейсбук тук.
Какво предстои оттук нататък?
В допълнение, през месец ноември ще предложим поредица от срещи извън нашия офис. Career Meetups ще прерасне в целенасочени събития в сферата на продажбите, комуникацията и обслужването на клиенти, водени от доказани специалисти, които ще споделят своя личен опит и умения.
Ще имаш възможността да се запознаеш с Бойко Проданов, Кристина Николова и Катерина Николаева и да им зададеш въпросите си свързани с тяхната професия и възможностите за развитие.
А сега, по-подробно за това, което ще си говорим.
“Сделка или Не?” – Майсторски клас по продажби
Място: Сградата на Ректората на ИУ-Варна, зала 222
Дата и час: 14.11.2018 г. от 17:00 ч.
Лектор: Бойко Проданов
Повече информация и регистрация за събитието във Фейсбук тук.
Тази лекция е за всеки, който желае да овладее изкуството на продажбите, има идея за бизнес и би искал да разбере как да постигне максимални резултати. Събитието ще бъде полезно за всеки, който иска да подобри уменията си в сферата на продажбите и да разбере повече за кариерните възможности в сферата.
Въпроси, които ще се обсъждат на обучението, са:
- Какво са продажбите
- Как да правите така, че клиентите да искат да купуват от вас без да продавате
- Кои са магическите думи в продажбите
- Отказите като част от играта
За последните 9 месеца като Мениджър Продажби, Бойко Проданов успя да донесе над 1 000 000 паунда оборот повече, в сравнение с миналата година от допълнителни продажби. За 13 години опит като Мениджър Човешки Ресурси преди това, той е провел над 2000 интервюта и над 3000 обучения на търговци и мениджъри. Всеки ден екипите, в които работи и компаниите, които консултира, се състезават с бизнеси, финансирани от Google, Amazon и Facebook. Най-голямата му мечта е да създаде новия Sales Елит в България и да докаже, че клиентите имат нужда от отношение и това сами да вземат решението за покупка, без да им бива продавано.
Кариера в сферата „Обслужване на клиенти“
Място: Сградата на Ректората на ИУ-Варна, зала 222
Дата: 21 ноември 2018
Час: 15:00 ч.
Повече информация и регистрация за събитието във Фейсбук тук.
Обслужването на клиенти не винаги се асоциира с позитивна и приятна работа. Често ставаме свидетели на непредвидени ситуации, в които трябва да се постараем да спечелим доверието на купувачите и да им асистираме по възможно най-добрия начин. Не винаги обаче успяваме да намерим баланса между обещанията, които даваме и очакванията на клиентите.
Разговорът с Кристина Николова, Мениджър на Отдел Клиенти с повече от 70 специалисти, има за цел да покаже една различна гледна точка върху работата с клиенти.
Ще си говорим по темите:
- Какво е да работиш в сферата на “Обслужване на клиенти”
- От какво се нуждаят клиентите
- Кои са качествата и уменията, които може да развиваш в сферата
- Какви са кариерните възможности пред теб
Кристина Николова има повече от 11 години опит в сферата на обслужването на клиенти, натрупан във фирми с различни дейности. В момента управлява екип Обслужване на Клиенти във Fantastic Services. Опитът ѝ изгражда убеждението, че принципите на доброто обслужване са универсални, независимо от дейността на бизнеса, и че най-важното е да те е грижа и да искаш да постъпиш правилно. Вярва, че работата с клиенти е занаят и че си струва да градиш кариера в тази сфера.
“Не ме разбирай погрешно” или как да комуникираме ефективно
Място: Сградата на Ректората на ИУ-Варна, зала 222
Дата: 28 ноември 2018
Час: 15:00 ч.
Повече информация и регистрация за събитието във Фейсбук тук.
Може би се чудиш защо с някои хора водиш лек и приятен разговор и винаги се разбирате, а с други като че ли има някаква преграда между вас. Малко са хората, които сякаш се раждат с умението да общуват с лекота, непринудено и без конфликти. Повечето се учат на това!
Ако искаш да овладееш умението на комуникацията и да се справяш лесно с всяка една ситуация, без значение с кого общуваш и на каква тема, то това обучение е точно за теб!
Ще си говорим за:
- Личностни характеристики разграничаващи типовете хора
- Какви бариери поставяме в комуникацията и как да се справим с тях
- Типове хора и как общува всеки един от тях
- Как да разберем и преборим различията
- Как да контролираме поведението си спрямо типа човек
Катерина Николаева е мениджър на отдел Training and Development във Fantastic Services и е готова да сподели от дългогодишния си опит за комуникацията с различни хора.
***
Именно чрез Fantastic Services Career Meetups ще дадем възможността на всеки, който присъства да попие, било то и само за ден, от богатия опит на колегите ни, както и да се докосне до нашата офис атмосфера. Очакваме ви с нетърпение!
Публикувано в Новини & събития