Преместихме се в нов офис!

moving the office fantastic services bulgaria

Щастливи сме да обявим, че преместихме офиса си на нова локация във варненския квартал Младост. Старият офис ни служи вярно и прекарахме прекрасни години в него. Създадохме невероятни спомени, приятелства (както и уебсайтове, маркетинг кампании и софтуерни продукти), но няма как да не сме развълнувани и за новия ни дом.

В момента се помещаваме в Mall Varna (по-познат като Phoe Mall) – голяма функционална сграда, предназначена за модерни офиси. Намираме се на един от най-оживените булеварди в града. Добре свързаната мрежа на градския транспорт, както и удобните места за паркиране, го правят лесно-достъпен за нашите 500 служители.

Няколко са мотивиращите фактора, които наклониха везните към това да направим тази важна крачка към промяната:

  • Пространство – Офисите са достатъчно големи, за да играеш мини голф и да не смущаваш колегите си (шегата настрана, ако ти се играе мини голф, има такъв в игралната ни зала). Преди да се преместим, само в маркетинг отдела бяхме близо 30 души и мястото вече ставаше доста тесничко. Новият офис ни предлага по-голяма квадратура като това ни помага да разпределим по-добре екипите спрямо допирните им точки в работата. Освен това, разширяването на компанията се случва и чрез наемането на нови колеги, а по-голямото офис пространство ни обезпечава за това.
  • Единство – Предишния ни офис (всъщност, за да бъдем честни, трябва да кажем предишните ни офисИ, тъй като бяхме разположени в две отделни бизнес сгради) не предлагаше пълното удобство на това всички отдели да работим заедно, въпреки че сградите бяха в непосредствена близост. Постепенно запълвахме празните места, а други фирми правеха същото. В крайна сметка се оказа, че бяхме на различни етажи и в различни сгради. Сега, обаче, всичко е по-лесно, приятно и възможно, защото необходимите съставки са на една ръка разстояние.
  • Видимост – тъй като офисите ни бяха разделени в две сгради и в същото време споделяхме работното пространство с други фирми, хората не ни разпознаваха лесно. Дори повечето колеги, които нямаха пряка връзка едни с други в работния процес, не се познаваха. Надяваме се, че след като новият ни офис се разполага в една от най-големите сгради във Варна, ще ни помогне да увеличим видимостта си и все повече варненци ще ни разпознават като свежия, цветен, модерен бранд, който винаги сме били! Е, сигурно за това ще спомогне и открояващият се брандинг – цветните вълни по прозорците на сградата ще напомнят на минувачите, че ние сме тук и това е нашето място.
  • Локация – въпреки, че не се намираме вече в центъра на града, всъщност, “Младост” е най-големият квартал на Варна и географски център А вие знаехте ли това? 😉 В близост до нас има заведения за хранене, спортни съоръжения, ясли и детски градини, училища,а почти всички основни линии на градския транспорт минават оттук.

За да отпразнуваме откриването на новия офис, организирахме коктейл, на който един от двамата основатели на компанията Рун Совандал и кметът на град Варна – Иван Портник, изказаха своите впечатления от възможностите за развитие на бизнеса в морската ни столица, както и положителния принос за обществото.

Благодаря на собствениците, че избраха нашия град за развитие на този иновативен бизнес, и на всички Вас – млади, образовани, будни млади хора, които сте предпочели Варна пред терминал 2 на летището. Имате пълната ми подкрепа!“, заяви кметът Иван Портних пред екипа на компанията. Той допълни, че приветства избора на локация за централен офис на фирмата. „На район „Младост“ му отива да бъде място, което привлича млади хора, още повече, че е географски център на Варна“ (цитат от Live Varna).

Благодаря на хората, които ни помогнаха да постигнем този успех, изграждайки компанията до нивото, на което е днес. Имаме достъп до добре образовани и талантливи млади хора. Изключително съм горд от това, което Варна ни дава като град, в който през последните години се вижда огромна положителна промяна“, заяви Рун Совандал. (цитат от Live Varna).

Изминалите 9 години за Фантастик Сървисес бяха невероятно приключение! А вярваме, че най-доброто тепърва предстои. Затова и гледаме на новото място като на отправна точка в писането на следващата глава в нашата история. Предстоят ни амбициозни цели за разширяване на бизнеса и за откриване на все повече работни места във Варна. Новият ни дом е в пълна готовност да посрещне още много нови колеги и приятели.

Заповядайте и вие! Ще ни откриете на адрес булевард “Сливница 201”, гр. Варна.

Публикувано в Новини & събития

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Fantastic Services е международен бранд в сферата на услугите за дома, офиса и градината. Oснована през 2009 г. в Лондон, компанията днес оперира във Великобритания, Австралия и САЩ, като основният ѝ офис с над 600 служители се намира в България.

Още публикации от Екипът на Fantastic Services

Включи се в дискусията

Back to Top