Service Manager

Варна

Отдел Развитие на услугите


Основната дейност на Service Manager е да осигури разрастване, рентабилност и качество на услугата “Складиране”.
Ние изпълняваме функцията на посредник между нашите клиенти, които имат нужда от съхранение на лични вещи за определен период от време и складови съоръжения (трета страна).

Основните задължения включват:

  • Установяване на визията и работните процеси в развитието на услугата;
  • Координиране на работния процес с компанията за съхранение или други компании;
  • Задаване и поддържане на стандарти на услугата за крайния клиент;
  • Генериране на стратегии с цел постигане на бързи резултати

 

Какво е необходимо, за да се включите в нашия екип:

  • Минимум 2 години опит в логистиката и/или складовата дейност;
  • Компютърни умения, Microsoft Office, опит с бази данни;
  • Отличен английски;
  • Опит с клиенти и/или франчайз партньори;
  • Опит в управлението на екип ще се счита за предимство;
  • Опит в бизнес кореспонденцията;
  • Бизнес разбиране и мислене;
  • Готовност за командировки с цел контрол на качеството на работа, конференции и изложения.
Кандидатствай за позицията

В замяна ние ще Ви предоставим:

  • Професионално обучение
  • Бонус система
  • Бизнес пътувания
  • Тийм билдинг събития
  • Фирмени придобивки

Кандидатствай